matildaeeriksson

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Matilda Eriksson - 5 maj 2014 23:21

Idag har Lina tagit körkortet, sjukt glad för din skull!!   

Synd att jag inte kunde komma och ta premiär turen med tjejerna, jävla förkylning!!!


 

GRATTIS SNYGGOOO!!   

Av Matilda Eriksson - 5 maj 2014 22:29

Jag har blivit sjuk, tyck synd om mig!


Har gjort svenska nationella idag, gick ganska bra. Dock lite jobbigt att vara typ 150-200 elever i samma sal. Blev klar kring nio så fick sitta och vänta i en timme innan jag fick gå. Extremt jobbigt för mig som inte kan sitta still. For och lunchade på Lycktan med mamma och sedan hem. Eftersom jag har blivit så sjuk hämtade mamma mig i Kalix efter provet. Men imorgon blir jag nog hemma hela dagen.

 

Hundträningen står hela still just nu. Holly är i höglöpet och hel knäpp. Går knappt att träna henne under löpet. Dock måste jag träna henne ända fram till tävlingen. Har inte anmält oss ännu, den går ut åttonde maj, men kan säga med 99% säkerhet att vi ska tävla i Pite den 30 maj. Nervös jamen nånting! 

 

 

Slänger upp nå bilder från valborg

 

       

Ovido - Quiz & Flashcards