matildaeeriksson

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Matilda Eriksson - 27 april 2014 13:12

Har haft en riktigt bra och lugn helg. Den mesta tiden har jag spenderat hos Lina med mycket skratt, spelande och surrande. Sedan har vi (Holly och jag) tränat mycket.

 

Tävlingssäsongen är igång och min hund har bestämt sig för att löpa, väldigt dålig tajming! Då kan jag stryka alla tävlingar i maj och vänta till juni. Malmen har en kvällstävling 13 juni, ska ställa mig in på den. Dessutom har dom bara ettan vilket betyder mindre folk ;) Är typ redan nervös när jag tänker på det. Enligt mig går allt jätte bra, förutom apporteringen. Hon vill inte alls gripa den, får fortsätta jobba på det.

 

Just nu ligger Holly helt död under köksbordet. Vi har hunnit med fem km cykling och dragit igenom ett lydnadspass med Lina som tävlingsledare. Nu är vi verkligen på gång! 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards