matildaeeriksson

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Matilda Eriksson - 6 april 2014 21:06

Var ett tag sedan jag skrev. Har inte haft någon motivation men nu är jag tillbaka! 


Helgen var väldigt bra! Fredagen var vi på ug en sväng, raggade runt, åt marängsviss hos Lina och såg film, en väldigt mysig kväll med tjejerna.


På lördags morgonen tog moster med mig upp till Jock. Är flera veckor sen jag hälsade på där. Som vanligt fikade vi typ femhundragånger och surrade på om allt möjligt, tog mig en lill promenad med Holly och mommos valp, som för övrigt inte är så liten nåmera. Han är nästan högre än Holly i manken.

 

Framåt kvällen for vi ett gäng till Lina och Mats. Tillslut satt vi där, jag, Emma, Amanda och Lina och bara skrattade åt massa historier och annat svammel. Älskade tjejer, vi har det aldrig tråkigt. Blev rätt så sent, Emma följde med mig hem och vi bestämde oss för att laga lite nattkäk, bacon och maggaroner ;) Sedan somnade en nöjd Matilda med ett leende på läpparna tillsammans med världens bästa hundar.

 

Idag har vi varit hela tjocka släkten hos Johan och Emma. Johan fyller nämligen 25(!!!!) år idag. Är helt sjukt att han redan är 25. Känns som att det var nyss han gick på högstadiet och jag spionerade på honom och hans kompisar då de stod och tjuvrökte eller gjorde andra galenskaper. 

 

Har en hoppande hund vid mig som verkligen vill att vi ska gå ut och springa av oss lite energi.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards