matildaeeriksson

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Matilda Eriksson - 25 augusti 2013 21:51

Vem?
Vem sov hos dig senast?- David
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? En hel massa fina vänner!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?- Ems
Vem har du senast ringt? – Mamma
Vem kommer du aldrig att förlåta? – Varför vara ovänner?!

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - Mörker!!
Vad gjorde du i helgen? – Tofflat, sett fotboll, varit med vänner, bakat bulla och en hel massa annat :)
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? – Sjuk fråga, kan inte direkt föreställa mig hur jag skulle reagera...
Vad har du på dig just nu?- underkläder, leggins å en t-shirt
Vad tänker du på just nu? – Vad jag ska svara på den här frågan ;)
Vad för mobiltelefon har du?- Xperia acro s
Vad har du för färg på din vänstra strumpa? – Alla möjliga färger

Är?
Är du snygg?- Vad annars?
Är du brunett? – Jepp!
Är du orolig för något just nu? - Nja, litegrann
Är du lycklig? – Ibland, ibland inte
Är det snyggt med rosa strumpor? – Vem bryr sig om strumpor?! 
Är du kär? – Om jag är!
Är du mysig? – Jepp, en riktig toffel!
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? – Anorexia smal? Nej!
Är du ensam just nu? - Nopp
Är det soligt ute? – Eftersom klockan är halv elva, nej

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? – Jopp
Har du blivit sviken av en vän förut? – Kan man väl säga
Har du plattat håret någongång? – Ett par gånger, ja 
Har du något husdjur? – Har ju mitt hjärtebaarn <3
Har du hål i naveln? – Intet
Har blåa ögon? - Nopp, bruuuna
Har du varit i Asien? – Nej, intet 

Vill?
Vill du ha breda höfter? – Dom är nog breda
Vill du ha en hund? – Har redan världens bästa!
Vill du att det ska vara soligt nu? - Nä för då kan jag inte sovaa
Vill du sova just nu? - Nej, jag vill myysa

Kan?
Kan du cykla fort?- Oom jag kan!
Kan du sminka dig?- Jo
Kan du springa långt? - Inte direkt, dör efter några meter ;)
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- Om jag vill
Kan du bita dig i tån?- Orka
Kan du vara sparsam med pengar? – Om jag försöker, ja

Ska?
Ska du sova snart? – Om nått tag, ja
Ska du utomlands i år? – Nej men har varit! HA!
Ska du ha något svart på dig imorgon? – Säkert
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? – Är inte intresserad av tjejer så bryr mig inte
Ska du duscha i morgon? – De får vi se då!
Ska du köpa något i veckan? – Säkert
Ska vi sluta ställa frågor nu? – Gör vad ni vill

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Joppidopp
Gjort något riktigt dumt? Kanske d kanske  
Gjort något du verkligen ångrar? Nja, nä
Åkt ambulans? Jeheoo
Åkt polisbil? Nej, inte ännu ;)
Sagt jag älskar dig och menat det? Varför ska man annars säga d?
Vilka kläder sover du i? Beror helt på
Vad hatar du verkligen? Allt möjligt ;)
Varit kär? ÄR*
Är du ensam nu? Har inte den frågan varit?

SENASTE PERSONEN SOM:
Fick dig att gråta? - De vill ni allt veta
Du gick på bio med? - Hjärtat

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Skrattat tills jag grinat
Kramat någon? Jepp
Pussat någon? Mycket!
Köpt någonting? Tyvärr
Sjungit? Självklart ;)
Saknat någon? Nej

JAG HAR:
Digitalkamera? Si
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Mobil, ja
Egen dator? Jepp
Bra kompisar? Jodå 

Ovido - Quiz & Flashcards