matildaeeriksson

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Matilda Eriksson - 16 januari 2016 14:41

Johan har åkt till Ökx för några timmar sedan då de har match som har börjat för exakt 41 minuter sedan och sist jag kollade stod det 1-4. Jag blev kvar i Kalix då jag har så himla mycket läxor som måste göras. Eftersom jag ska tatuera mig tisdag eftermiddag och sen jobba onsdag kväll så får jag lov att offra helgen. Hittills har jag fått gjort en psykologiuppgift som jag nu ska göra en keynote till eftersom den ska både redovisas på måndag och lämnas in skriftligt. Tycker ändå det är rätt skönt sitta hemma i lugnet, musik i bakgrunden och göra bort läxor i lagom takt.

 

Som sagt tatueras jag på tisdag igen, längtar! Blir dock inte en så lång sittning men får ju gjort lite mer hur som. Jag och Johan hade tänkte passa på att ta en heldag i LÅ, jag behöver lite små saker som franslim, puder och torrshampoo och han har match på kvällen. Sen hade det ju inte suttit fel med bufé på Waldorf.


Ovido - Quiz & Flashcards