matildaeeriksson

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Matilda Eriksson - 13 juni 2013 16:03

Känns så jävla skönt med sommarlov! Grinade sönder efter kyrkan, huvva vad hemskt det känns att skiljas från alla! Jag kommer ju självklart hålla kontakten med endel men många kommer jag aldrig mer umgås med. Vi kommer aldrig sitta i kaffeterian allihopa och surra om en massa skit och skratta så det hörs i hela skolan. På eftermiddagen/kvällen firades det regält att vi äntligen hade fått vårat efterlängtade sommarlov!

På lördag börjar jag jobba och jobbar tom marknaden sen är jag leeeedig! Dock är mitt schema ganska luftigt så ska väl gå bra.

 

Har massa måsten som borde MÅSTE göras...

 

- Bada min överdrivet smutsiga hund..

- Städa mitt rum som ser ut som FAN!

- Tvätta kläder.

- Packa upp väskan från Berlin.

- Fysa + träna Holly.

 


 

Bild från igår.

Ovido - Quiz & Flashcards